بهترین رستوران های استانبول

mohammad amin shafiei 1 اردیبهشت 1403 0 دیدگاه
ads

استانبول به دلیل جاذبه ای گردشگری و تاریخی زیادی که دارد مکان بسیار خوبی برای سفر کردن و تفریح می باشد. اما تنها به دلیل مناطق گردشگری موجود در این شهر نیست که طرفداران زیادی دارد بلکه یکی دیگر از دلایل جذابیت این شهر وجود غذاهای بسیار خوشمزه و متنوع در آن می باشد. اگر شما هم علاقه زیادی به امتحان کردن غذاهای متنوع و تازه دارید بهتر است سفری به استانبول داشته باشید. ما در این مقاله از مجله گردشگری، به بهترین رستوران های استانبول را به شما معرفی کرده ایم.

رستوران لوکانتا مایا استانبول

رستوران لوکانتا مایا در استانبول یک مکان معروف است که غذاهای محلی و بین ‌المللی با کیفیت بالا ارائه می ‌دهد. فضای این رستوران بسیار مجلل و لوکس می باشد و مردم معمولاً برای تجربه غذاهای لذیذ و فضای دوست‌ داشتنی به این رستوران می ‌آیند. بعضی از رسپی های این رستوران مانند مجوش و زوکینی بر روی آینه ای در این رستوران نوشته شده اند تا افرادی که نمی توانند به رستوران بیایند و طعم لذت بخش این غذاها را بچشند بتوانند در خانه خود آن را درست کنند.

رستوران لوکانتا مایا استانبول
لوکانتا مایا استانبول یکی از بهترین رستوران های استانبول می باشد که رسپی بسیار متفاوتی نسبت به سایرین خود دارد.

رستوران روملی حصار ترکیه

رستوران روملی حصار یکی از بهترین رستوران ‌های استانبول است که در تنگه بسفر منطقه ای که آسیا و اوروپا از هم جدا شده اند قرار دارد و می توانید از این رستوران کشتی هایی را که در حال حرکت هستند را ببینید و لذت ببرید. این رستوران معمولاً به خاطر غذاهای ترکیه ‌ای سنتی و محلی خود معروف است، به‌ ویژه غذاهای دریایی. فضای رستوران در داخل یک حصار تاریخی با طراحی شیک و مدرن قرار دارد که ترکیبی از تاریخ و هنر را بوجود آورده است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های استانبول می باشد، پس بهتر است قبل از رفتن به این رستوران جزئیات رزرو و وضعیت آن را بررسی کنید، زیرا ممکن است به دلیل محبوبیت بالا، جای خالی در این رستوران محدود باشد.

رستوران فیش استانبول

رستوران “فیش” یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران‌ های استانبول است . و در بین تنگه بسفر و چشمه کورو واقع شده است. این رستوران با غذاهای دریایی تازه و با کیفیت خود معروف است. فیش به عنوان یک رستوران مرغ دریایی معتبر، غذاهای متنوعی از جمله میگو، ماهی، کرم ماهی و سایر غذاهای دریایی را ارائه می ‌دهد. ساعت کاری این رستوران از 12 ظهر تا نیمه شب می باشد. همچنین، این رستوران دارای فضایی شیک و مدرن است که برای نشستن و لذت بردن از غذاهای دریایی بسیار خوب است. اگر به دنبال امتحان کردن  غذاهای دریایی در استانبول هستید، رستوران “فیش” یکی از گزینه ‌های خوبی است که ممکن است برای شما جالب باشد.

رستوران میکلا استانبول

رستوران “میکلا” یکی از معروف ‌ترین و بهترین رستوران های استانبول است. این رستوران در منطقه کاراکوی در شمال استانبول در پشت بام هتل مرمرا با 20 طبقه قرار دارد. و بخشی از شهر به سمت دریاچه‌ ی بسفر را پوشش می‌ دهد. “میکلا” به عنوان یک رستوران با مناظر زیبا از بسفر و فضای رمانتیک خود مشهور است.

صاحب این رستوران ملیت استانبولی و سوئیسی داشته است. به همین خاطر در منوی این رستوران هم غذاهای سوئیسی و همه غذاهای ترکیه ای یافت می شود. این رستوران برای غذاهای دریایی و فضای خارجی زیبایش معروف است. غذاهای ارائه شده در “میکلا” معمولاً مبتنی بر مواد غذایی دریایی تازه و با کیفیت هستند. همچنین، معماری زیبای رستوران و طراحی داخلی جذاب آن باعث شده است محبوبیت زیادی در بین گردشگران و مردم محلی داشته باشد.

رستوران زعفران ترکیه

یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های استانبول که جایزه بین الملی آکادمی مشهور را گرفته است رستوران زعفران می باشد. در این رستوران می توانید غذاهای اصیل ترکیه ای را با قیمت مناسب امتحان کنید. زعفران با عرضه غذاهایی مبتنی بر فرهنگ و آشپزی ترکیه، همچنین استفاده از مواد اولیه محلی و با کیفیت معروف است. این رستوران‌ معمولاً در مناطق مرکزی شهرها یا در نقاط گردشگری قرار دارند. اگر در هر ساعتی از شبانه روز به این رستوران بروید با جمعیت زیادی مواجه خواهید شد.

رستوران 360

نام این رستوران به این دلیل 360 درجه نامگذاری شده که شما در هر قسمتی از این رستوران قرار بگیرید می توانید یک ویو 360 درجه به شهر استانبول داشته باشید. غذاهای ارائه شده در رستوران 360 اغلب مبتنی بر غذاهای بین ‌المللی با عناصر محلی ترکیه ‌ای هستند، و کیفیت غذاها و خدمات آن ‌ها بسیار عالی هستند. یکی از دلایل محبوبیت این رستوران حضور یافتن افراد ثروتمند و مشهور در این رستوران می باشد.

رستوران ایکس استانبول

رستوران ایکس یکی از قدیمی ترین رستوران های استانبول می باشد که در بالا یک ساختمان قدیمی 90 ساله واقع شده است. یکی از دلایل محوبیت این رستوران منظره زیبای این رستوران و  قرار گرفتن بر روی ارتفاع می باشد. این رستوران علاوه بر غذاهای فست فود و سنتی لذیذی که دارد، چشم انداز زیبایش در هنگام غروب خورشید در امتداد دریای مرمره محبوبیت زیادی به آن بخشیده است.

رستوران نصرت

اگر عاشق غذاهای خوشمره و ترند هستید پیشنهاد می کنیم حتما غذا خوردن در این رستوران جذاب را تجربه کنید. این رستوران شعبه های زیادی در کشورهای دیگر دارد. بسیاری از افراد از کشورهای همسایه ترکیه به آنجا سفر می کنند تا به این رستوران بروند.

همانطور که در جریان هستید نام صاحب اصلی این رستوران نصرت بوده است که مسئول پخت تمامی غذاها از جمله استیک، غذاهای دریایی، سوشی ها و انواع سالادها بر عهده همین شخص بوده.اگر مدت زمان سفرتان کم است برای میل کردن شام و ناهار حتما این رستوران را در برنامه های خود بگذارید.حیف است که به استانبول بیایید و غذاهای نصرت را تجربه نکنید!

رستوران نصرت
رستوران نصرت شما را مات و مبهوت خود خواهد کرد، نصرت یکی از بهترین سرآشپز های جهان می باشد که سر و صدای زیادی را در جهان بپا کرده است.

رستوران مک دونالد

حتما نام رستوران مک دونالد تا کنون به گوشتان خورده است. این رستوران زنجیره ای در اکثر کشورها شعبه دارد. و از همان اول تاسیس اش در استانبول طرفداران زیادی را پیدا کرد. اگر شما هم به غذاهای فست فودی و خوردن پیتزا و برگر علاقه زیادی دارید بهتر است این رستوران را امتحان کنید.

رستوران هاتای

این رستوران یکی از جدیدترین و ترند ترین رستوران های استانبول می باشد. اگر در فضای مجازی فعالیت داشته باشید به احتمال زیاد این رستوران را در اینستاگرام مشاهده کرده اید. با وجود جدید بودن و زمان کمی که از تاسیس این رستوران گذشته است اما به دلیل سرو غذاهای متنوع و لذیذ این رستوران طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در آخر

هر رستوران بنا به نوع خدماتش شرایط خاص و ویژه ای را برای جلب توجه مشتریان در نظر گرفته است. مثلا یک رستوران در فضای باز می باشد و یکی دیگر در پشت بام و رستوران دیگر در فضایی با چیدمان خاص. ما در این مقاله سعی کردیم نام بهترین رستوران های استانبول را برایتان بیاوریم.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.